poniedziałek, 18 lutego 2013

Glossy box- opinia

W lutowym czy styczniowym numerze Twojego Stylu wyczytałam o możliwości wstąpienia do klubu GlossyBox i otrzymywania co miesiąc przesyłki z nowościami kosmetycznymi w celu ich wypróbowania. Uwielbiam wszelkie nowości więc w ślepo się zapisałam. Dziś przyszła pierwsza przesyłka. Pierwszy zachwyt (estetyczne opakowanie, cieszy oko) , po rozpakowaniu mieszane uczucia. Dodam , że członkostwo w klubie kosztuje 49 pln na miesiąc i obejmuje jedno pudełko kosmetyków. Istnieją też droższe wersje.W tym miesiącu była promocja, na którą się nie załapałam i to pudełko można było otrzymać gratis Moje przemyślenia : rezygnuję z dalszego członkostwa ,wolę tak jak do tej pory wyszperać jakieś nowości w drogerii. Poniżej fotki z pierwszej przesyłki . W skład zestawu wchodzą:
1,Paleta cieni Model Co (pełnowartościowe opakowanie)
2,Lakier do paznokci Pierre Rene (pełnowartościowe opakowanie)
3 i 4 szampon i odżywka do włosów Scottish Fine Soaps po 40 ml
5. Nawilżajace serum Tołpa 25 ml
przyznacie, że opakowanie piękne :)




Natusia ucieszyła się z pudełka, które stało się budą dla pieska.

1 komentarz:

  1. opakowanie ladne,nie jestem zbytnio obeznana w cenach ale chyba dosc wysoka za taka zawartosc.

    OdpowiedzUsuń